Jak wyglądają konsultacje indywidualne w PS Relations?

Media społecznościowe z pozoru są prostymi narzędziami – zwłaszcza z perspektywy użytkownika prywatnego. Schody rozpoczynają się w momencie, kiedy zakładamy swoją pierwszą stronę firmową, a stają się jeszcze bardziej strome, kiedy chcemy zaplanować swoją pierwszą (skuteczną!) płatną kampanię reklamową.

Nie każda firma decyduje się na zatrudnienie specjalistów od marketingu lub nawiązanie współpracy z agencją social media, ale każda powinna pamiętać o aspektach promocyjnych swojej działalności. Dlatego popularną formą pozyskania wiedzy oraz skutecznego realizowania swoich planów marketingowych (i przy okazji sprzedażowych) są indywidualne konsultacje.

Jako agencja social media realizujemy konsultacje dotyczące obszarów naszej działalności, czyli biznesowych aspektów Facebooka, Instagrama i LinkedIna oraz tworzenia strategii promocji. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wyglądają takie konsultacje, do kogo są skierowane i czego można się podczas nich dowiedzieć, odpowiedzi znajdziesz w poniższym tekście.

Dla kogo konsultacje?

Konsultacje skierowane są zarówno do osób, które są na początku swojej przygody z social mediami, jak i do tych, którzy mają już za sobą pierwsze posty i kampanie reklamowe. Jest to wartościowe doświadczenie dla absolwentów szkoleń, którzy posiedli pewną wiedzę, ale nie do końca wiedzą jak wdrożyć ją na własnym przykładzie. Zazwyczaj są to właściciele mikroprzedsiębiorstw lub pracownicy oddelegowani do prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych.

Indywidualne konsultacje są też skierowane do osób, które mają doświadczenie w marketingu, ale poszukują nowych rozwiązań. Rozmowy ze specjalistą z zewnętrz pomagają wygenerować nowe pomysły i inspiracje. Świeże spojrzenie otwiera nieznane dotąd drogi, ale także pomaga zapobiec tzw. klątwie wiedzy w komunikacji z odbiorcami.  

W PS Relations spotkania odbywają się zarówno online, jak i offline. Współpracujemy z przedsiębiorstwami z całej Polski, a także z polskimi firmami za granicą, dlatego najczęściej korzystamy z komunikatorów typu Skype lub coraz bardziej popularny Google Meet. Jeżeli klient korzysta z jakiejś platformy, to o ile to możliwe dopasowujemy się i komunikujemy za jej pośrednictwem.

Z przyjemnością przeprowadzamy również konsultacje offilne w naszej siedzibie. Zapewniamy wówczas odpowiednie miejsce, sprzęt komputerowy oraz mocną kawę. Realizujemy także spotkania w siedzibie klienta lub w uniwersalnym miejscu jak cowork, czy kawiarnia. Zazwyczaj dojeżdżamy maksymalnie do ok. 50 km, ale w szczególnych przypadkach możliwe jest spotkanie w odleglejszym zakątku Polski.

Zarówno na konsultacjach online, jak i offline możemy spotkać się większym gronie osób, jednak dla zachowania jak najwyższego poziomu efektywności rekomendujemy maksymalnie trzech uczestników. Spotkania z grupą powyżej trzech osób przybierają już formę szkoleń.

Najczęstsze zagadnienia

Przed spotkaniem wspólnie z uczestnikiem określamy poziom jego/jej wiedzy oraz zakres potrzeb. Wcześniej analizujemy także profile w mediach społecznościowych oraz inne działania marketingowe marki, której mają dotyczyć konsultacje. Zależy nam, żeby każda wspólnie spędzona godzina była skoncentrowana na konkretnych potrzebach, dlatego do każdego spotkania przygotowujemy się indywidualnie.

Tematy, jakie najczęściej są poruszane dotyczą:

  • Założenia i/lub optymalizacji strony firmowej na Facebooku / Instagramie / Linkedinie,
  • Analizy dotychczasowej strategii działania, zaplanowanie kolejnych kroków,
  • Tworzenia estetycznych i spójnych grafik przez osoby początkujące (np. narzędzie Canva),
  • Sposobu komunikacji, aktywizowania fanów (odbiorców),
  • Realizowania płatnych kampanii promocyjnych.

Zakres konsultacji dopasowany jest do indywidualnych potrzeb uczestnika i zawsze pracujemy na jego przykładach. Zdarza się, że wspólnie realizujemy bardzo konkretne zagadnienie np. stworzenie persony lub zaplanowanie kampanii reklamowej. Bywa także, że spotkania mają charakter bardziej ogólny np. wprowadzający.

Szczególny rodzaj konsultacji zarezerwowany jest dla naszych stałych klientów. Osoby, które korzystają z naszych usług mają dostęp do dodatkowych spotkań, podczas których omawiamy dotychczasowe działania i prezentujemy plany na kolejne tygodnie, czy miesiące. Spotykamy się również z osobami, dla których przygotowaliśmy strategię – wówczas analizujemy realizację założeń, a także wspieramy w podejmowaniu kolejnych kroków.

Jak skorzystać?

Żeby skorzystać z konsultacji, wystarczy skontaktować się z nami i omówić odpowiedni termin. Jesteśmy dostępni w mediach społecznościowych (można wysłać do nas wiadomość prywatną), zapraszamy także do kontaktu e-mailowego, telefonicznego lub poprzez formularz na naszej stronie internetowej (zakładka kontakt).

Termin i ilość godzin konsultacji jest kwestią indywidualną. Czasami wystarcza godzina, w innych przypadkach najlepszy efekt przynoszą cykliczne spotkania np. co dwa tygodnie. Koszt godzinnej konsultacji online (60 minut) zaczyna się od 80 zł (ostateczna cena uzależniona jest od ilości uczestników oraz planowanych zagadnień). W przypadku spotkań offline poza siedzibą firmy doliczane są ewentualne koszty dojazdu.

W przypadku klientów korzystających już z naszych usług ceny określane są indywidualnie, w zależności od wybranego pakietu wspólnie realizowanych działań.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub od razu umówić na konsultacje? Zapraszamy do kontaktu!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Cześć! Odpowiemy na pytanie najszybciej, jak będzie to możliwe ;)